Ο Δήμος Σουλίου σε συνέχεια των δράσεων της κοινωνικής πολιτικής και ύστερα από τα τελευταία μέτρα πρόληψης για την αποφυγή της Πανδημίας του Covid-19 με το κλείσιμο των σχολείων, υπερβαίνοντας τις οικονομικές του δυνατότητες, εξόπλισε τις σχολικές μονάδες του Δήμου μας, με συσκευές Tablets, απαραίτητες για την υλοποίηση της Τηλεκπαίδευσης.
Με αυτόν τον τρόπο, ο Δήμος Σουλίου προσπαθεί να στηρίξει τους οικονομικά αδύναμους μέσα στις εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες της πανδημίας και των επιπρόσθετων δυσκολιών που επιφέρουν τα αναπόφευκτα μέτρα για τον περιορισμό της διάδοσης του covid-19.
Θα πρέπει να τονίσουμε, πως οι συσκευές αυτές, προστίθενται στις λίγες που απέστειλε για τον ίδιο λόγο το Υπουργείο Παιδείας.
Επίσης θα πρέπει να τονισθεί, πως ο συνολικός αριθμός των συσκευών, προέκυψε ύστερα από αιτήματα των διευθυντών των σχολείων στα οποία και ανταποκριθήκαμε, σύμφωνα με την εγκύκλιο με αριθμό 155692/ΓΔ4/14-11-2020 όπου καθορίζονται τα κριτήρια σύμφωνα με τα οποία χορηγούνται tablets στους μαθητές για τηλεκπαίδευση.
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
||||
ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΦΟΙΤΟΥΝ | ΖΗΤΗΘΗΚΑΝ | ΠΑΡΑΧΩΡΗΘΗΚΑΝ | ΕΚΚΡΕΜΟΥΝ |
Γενικό Λύκειο Παραμυθιάς | 137 | 28 | 28 | 0 |
Γυμνάσιο Παραμυθιάς | 150 | 11 | 11 | 0 |
Γυμνάσιο Γαρδικίου | 48 | 2 | 2 | 0 |
Γυμνάσιο Νεράιδας | 20 | 2 | 2 | 0 |
ΕΠΑΛ | 85 | 0 | 0 | 0 |
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
||||
ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΦΟΙΤΟΥΝ | ΖΗΤΗΘΗΚΑΝ | ΠΑΡΑΧΩΡΗΘΗΚΑΝ | ΕΚΚΡΕΜΟΥΝ |
Α’ Δημοτικό Σχολείο Παραμυθιάς | 173 | 14 | 9 | 5 |
Δημοτικό Σχολείο Ξηρολόφου | 69 | 3 | 3 | 0 |
Δημοτικό Σχολείο Γαρδικίου | 61 | 6 | 6 | 0 |
Δημοτικό Σχολείο Νεράιδας | 16 | 0 | 0 | 0 |
Δημοτικό Σχολείο Σουλίου | 8 | 0 | 0 | 0 |
Δημοτικό Σχολείο Γλυκής | 36 | 35 | 6 | 6 |
Α’ Νηπιαγωγείο Παραμυθιάς | 16 | 2 | 0 | 2 |
Β’ Νηπιαγωγείο Παραμυθιάς | 26 | 2 | 0 | 2 |
Νηπιαγωγείο Καμινίου | 5 | 1 | 0 | 1 |
Νηπιαγωγείο Γαρδικίου | 16 | 5 | 0 | 5 |
Ο Δήμος Σουλίου θα συνεχίσει να στέκεται αρωγός σε κάθε λογικό αίτημα, έτσι ώστε κανένα παιδί, για λόγους οικονομικής αδυναμίας της οικογένειάς του, να μη βρεθεί σε μειονεκτική θέση έναντι των άλλων σε ότι αφορά το δικαίωμα στη μόρφωση και την εκπαίδευση και μην να αποκλειστεί από αυτές.