7.42 oC
Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2024
Email: info@dimossouliou.gr - Τηλέφωνο 26663 60100

Υπηρεσίες Δήμου

01/10/2009 00:00
Share it!

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

ΔΗΜΟΣ ΣΟΥΛΙΟΥ

Γραφείο Δημάρχου

Ταχ. Δ/νση: Παραμυθιά

Τ.Κ : 462 00

Τηλ.2666360100

 

 

 

 

 

Παραμυθιά, 03-05- 2011

 

Αρ. Πρωτ. :- 4635-

 

 

Θέμα : Τοποθέτηση υπαλλήλων στις υπηρεσίες του Δήμου.

ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΡΙΘ. 200 / 2011

Η Δήμαρχος του Δήμου Σουλίου,

Έχοντας υπόψη:

1.    Τους Οργανισμούς Εσωτερικής Υπηρεσίας των πρώην Δήμων Παραμυθιάς,

Αχέροντα και Κοινότητας Σουλίου .

2.    Τον αριθμό των υπαλλήλων που υπηρετούν , τον κλάδο και την κατηγορία

αυτών.

3.    Τις ανάγκες των υπηρεσιών του Δήμου.

Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε

Τοποθετούμε τους υπαλλήλους του Δήμου Σουλίου στις Υπηρεσίες του Δήμου από 5-5-2011 ως εξής :

ΔΗΜΑΡΧΙΑΚΟ ΜΕΓΑΡΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ ( έδρα Δήμου Σουλίου )

Γραφείο Πρωτοκόλλου

1. Γεωργίου Αθανάσιος

2. Γώγου Φρειδερίκη

Πρωτοκόλληση εισερχομένων και εξερχομένων εγγράφων του Δήμου, αρχειοθέτηση εγγράφων, τήρηση αρχείου, διανομή εγγράφων στους υπαλλήλους .

Οικονομική Υπηρεσία.

1.    Ντάγκα Ελένη , μισθοδοσία του πάσης φύσεως προσωπικού του Δήμου, ΙΚΑ, και αποζημιώσεις αιρετών. Βεβαίωση μισθωμάτων ακινήτων Δήμου ( Δ.Ε.Παραμυθιάς).

2.    Γκουλιούμη Αικατερίνη, έκδοση των χρηματικών ενταλμάτων του Δήμου διαχειρίστρια πάγιας προκαταβολής Δήμου.

3.    Μπότζιος Κων/τίνος, υπεύθυνος για διπλογραφικό σύστημα, σύνταξη ισολογισμού Δήμου.

4.    Σπύρου Θωμάς , υπεύθυνος για αγροτικά θέματα . ( κατάρτιση καταλόγων δικαιωμάτων βοσκής Δ.Ε. Παραμυθιάς και Σουλίου, άδειες σταυλικών εγκαταστάσεων , άδειες τσίπουρου, κ.λ.π ) , θέματα ΤΟΕΒ .

Ταμειακή Υπηρεσία.

1.    Τζούλα Βασιλική , ταμίας.

2.    Φωτίου Γρηγόριος , διαχειριστής ταμίας..

3.    Αποστολίδης Απόστολος , ταμειακή διαχείριση Νομικών Προσώπων .

Εξόφληση χρηματικών ενταλμάτων, βεβαίωση-είσπραξη εσόδων, παρακολούθηση εσόδων-εξόδων, σύνταξη απολογισμού, Δήμου και Ν.Π. αυτού.

4.    Μάκου Κωνσταντίνα. , είσπραξη εσόδων , βεβαιώσεις ΤΑΠ, Δημοτική Επιτροπή Παιδείας.

Δημοτολόγια-Ληξιαρχείο.

1. Χριστίνα Γώγου : Ληξιαρχείο Δ.Ε. Παραμυθιάς – Δημοτολόγια -Μητρώα

Αρρένων – θέματα Ιθαγένειας -πολιτογραφήσεων -πολιτικών γάμων.

2. Παύλου Ελένη , Δημοτολόγια -Μητρώα Αρρένων – θέματα Ιθαγένειας –

πολιτογραφήσεων -πολιτικών γάμων.

3 . Παππάς Κωνσταντίνος, Δημοτολόγια -Μητρώα Αρρένων – θέματα

Ιθαγένειας – πολιτογραφήσεων -πολιτικών γάμων.

Η εξυπηρέτηση των πολιτών κατά την απουσία της Ληξιάρχου θα γίνεται από

τους υπαλλήλους του τμήματος Δημοτολογίων , Παύλου Ελένη και Παππά

Κωνσταντίνο.

Επίσης σε περίπτωση απουσίας με κανονική άδεια ενός εκ των παραπάνω

Υπαλλήλων του τμήματος ο υπάλληλος κ. Κων/τίνος Παππάς , δεν θα

μεταβαίνει στην Δ.Ε. Αχέροντα .

Γραμματεία Δημοτικού Συμβουλίου

1.    Μπαλάσκα Φρειδερίκη.

2.    Παπαευαγγέλου Ευάγγελος. (  και γραμματέας Επιτροπή ποιότητας Ζωής )

Τήρηση πρακτικών συνεδριάσεων Δημοτικού Συμβουλίου, σύνταξη αποφάσεων,

διακπεραίωση αυτών . Θέματα προσωπικού Δήμου , διορισμοί, μεταβολές, κ.λ.π.

3.    Σιαμάς Γεώργιος, άδειες καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, δημοτικός φόρος καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, τέλος παρεπιδημούντων.

Γραφείο Πληροφορικής

Ντρίτσος Γεώργιος. Υπεύθυνος προγράμματος « ΔΙΑΥΓΕΙΑ ».

Τεχνική Υπηρεσία.

1.        Μπουσταντζή Αντιγόνη.

2.        Παππάς Γρηγόριος.

3.        Κολιούση Χριστίνα ( επιπλέον των αναφερομένων αμέσως παρακάτω, έκδοση βεβαιώσεων ΤΑΠ Δ.Ε.Αχέροντα ).

4.        Ντούμας Άγγελος.

5.        Γκουλιούμη Ελένη

Τεχνικό πρόγραμμα Δήμου, εκπόνηση μελετών έργων και προμηθειών Δήμου , επίβλεψη- παρακολούθηση έργων κ.λ.π.

6.        Μαραζόπουλος Αθανάσιος , γραμματέας Οικονομικής Επιτροπής, προμήθειες , απευθείας αναθέσεις  εργασιών-προμηθειών, προμήθειες ΕΚΠΟΤΑ.

Γραμματεία Δημάρχου.

 

1.    Ντρίτσος Σταύρος . Γραμματέας Επιτροπής Διαβούλευσης Δήμου και Εκτελεστικής Επιτροπής.

Νομικά Πρόσωπα Δήμου

 

Παπαδοπούλου Αρτεμησία.. Πολιτιστικά θέματα Δήμου.

Υπηρεσία καθαριότητας -ύδρευσης- φωτισμού- Αλλοδαποί (κτίριο παλαιού Δημαρχείου Παραμυθιάς )

1. Παππάς Σπύρος .

2.    Παπαδημητρίου Σωτήριος

Θέματα καθαριότητας -ηλεκτροφωτισμού -ύδρευσης -άρδευσης , κίνηση μηχανημάτων -μεταφορικών μέσων Δήμου.

Βεβαίωση των εσόδων του Δήμου από τέλη άρδευσης,, ύδρευσης ( Δ.Ε. Παραμυθιάς, Σουλίου ).

3.Μπόλωσης Γεώργιος . Άδειες αλλοδαπών _ άδειες χρήσης πεζοδρομίων -πλατειών.

Κοινωφελής επιχείρηση Δήμου

Κούτλας Βασίλειος .

Προϊσταμένη Δ/νσης Διοικητικών & Οικονομικών Υπηρεσιών Δήμου

Ζωίτσα Λιάκου .

ΚΕΠ Παραμυθιάς

1.    Τάχια Ελένη.

2.    Τσιρώνη Βαρβάρα.

ΓΡΑΦΕΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΑΧΕΡΟΝΤΑ

1.    Ντούκα Χρυσούλα, Δημοτολόγια -κατάρτιση καταλόγων εσόδων Δ.Ε.Αχέροντα ( ύδρευση ,άρδευση ,βοσκή , μισθώματα ακινήτων κ.λ.π.) είσπραξη εσόδων .

2.    Πάντη Σταυρούλα , Ληξίαρχος Δ.Ε.Αχέροντα , δημοτολόγια -κατάρτιση καταλόγων εσόδων Δ.Ε.Αχέροντα ( ύδρευση ,άρδευση ,βοσκή , μισθώματα ακινήτων κ.λ.π.) είσπραξη εσόδων .

 ΚΕΠ Γαρδικίου

 

1.    Τσούτη Σωτηρία

2.    Τσίρης Βασίλειος

ΓΡΑΦΕΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΣΟΥΛΙΟΥ

1.Σπύρου Όλγα . Ληξίαρχος Δ.Ε.Σουλίου , εξυπηρέτηση δημοτών

Δ.Ε. Σουλίου.

ΚΕΠ Σουλίου (έδρα Τσαγγάρι)

1.Μπόλωση Ευθυμία.

Οι αριθ.134/4/7-1-2011 , 1207/54/7-2-2011 και, 1983/97/1-3-2011 αποφάσεις μας εξακολουθούν να ισχύουν.

Οι υπάλληλοι που ανήκουν στα ίδια τμήματα και γραφεία θα αναπληρώνονται μεταξύ τους, θα συνεργάζονται και είναι συνυπεύθυνοι για την καλύτερη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου και την εξυπηρέτηση των πολιτών.

Επιπλέον οι υπάλληλοι του Δήμου θα διεκπεραιώνουν οποιοδήποτε αντικείμενο τους ανατεθεί με προφορική ή γραπτή εντολή της Δημάρχου και των Αντιδημάρχων.

Έδρα του Δήμου Σουλίου είναι η Παραμυθιά και κάθε μετακίνηση για υπηρεσιακούς λόγους από την Παραμυθιά προς τις Δημοτικές Ενότητες και αντίστροφα , θα γίνεται με ευθύνη των υπαλλήλων και χωρίς έξοδα μετακίνησης.

Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΟΥΛΙΟΥ

ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΠΡΑΙΜΗ – ΜΠΟΤΣΗ

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com