Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΟΥΛΙΟΥ
Έχοντας υπόψη:
10.Τις ανάγκες του Δήμου Σουλίου σε προσωπικό ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για την κάλυψη των αναγκών του στην καθαριότητα των σχολικών μονάδων της χωρικής του αρμοδιότητας για το διδακτικό έτος 2023-2024.
Ανακοινώνει
Την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικά δέκα πέντε (15) ατόμων για την καθαριότητα σχολικών μονάδων στο Δήμο Σουλίου και συγκεκριμένα, ανά υπηρεσία, έδρα, ειδικότητα και διάρκεια σύμβασης, αριθμού ατόμων (βλ. ΠΙΝΑΚΑ Α), με τα αντίστοιχα απαιτούμενα (τυπικά) προσόντα (βλ. ΠΙΝΑΚΑ Β):
ΠΙΝΑΚΑΣ Α: ΘΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ | ||||
Υπηρεσία | Έδρα υπηρεσίας | Ειδικότητα | Αριθμός ατόμων Μερικής Απασχόλησης (3ώρες/ημέρα για 14 άτομα) & (2ώρες/ημέρα για 1 άτομο ) | Χρόνος απασχόλησης |
Δήμος Σουλίου | Παραμυθιά
(Κ.Καραμανλή 179-Τ.Κ. 46200) |
ΥΕ Καθαριστριών σχολικών μονάδων |
15
|
Διδακτικό
Έτος 2023-2024 |
ΕΜΠΕΙΡΙΑ |
Ως βαθμολογούμενη εμπειρία λαμβάνεται υπόψη η απασχόληση σε αντίστοιχη θέση (καθαρισμός σχολικών μονάδων και Δ.Ι.Ε.Κ. του Δήμου Σουλίου) που έχει διανυθεί με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου ή με συμβάσεις μίσθωσης έργου μέσω των οικείων υπηρεσιών για όσο διάστημα παρείχαν υπηρεσία ή στις σχολικές μονάδες του Δήμου Σουλίου. |
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ
Η σειρά κατάταξης των υποψηφίων καθορίζεται μεταξύ τους με τα ακόλουθα κριτήρια:
1.α) Εμπειρία μέχρι και τη λήξη του διδακτικού έτους 2019-2020 (17 μονάδες ανά μήνα εμπειρίας)
Μήνες | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | … |
Μονάδες | 17 | 34 | 51 | 68 | 85 | 102 | 119 | 136 | 153 | 170 | … |
και επιπλέον μία (1) μονάδα ανά μήνα για κάθε ανατεθείσα αίθουσα, με ανώτατο όριο τις δέκα επτά (17) μονάδες ανά μήνα
Αριθμός αιθουσών | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | … | 17 |
Μονάδες | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | … | 17 |
β) Εμπειρία από το διδακτικό έτος 2020-2021 και εξής (17 μονάδες ανά μήνα εμπειρίας)
Μήνες | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | … |
Μονάδες | 17 | 34 | 51 | 68 | 85 | 102 | 119 | 136 | 153 | 170 | … |
*Ως βαθμολογούμενη εμπειρία λαμβάνεται υπόψη η απασχόληση σε αντίστοιχη θέση σε σχολικές μονάδες ή Δ.Ι.Ε.Κ. του οικείου Δήμου που έχει διανυθεί με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου ή με συμβάσεις μίσθωσης έργου μέσω των οικείων υπηρεσιών για όσο διάστημα παρείχαν υπηρεσία
Αριθμός τέκνων | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | … |
Μονάδες | 30 | 40 | 50 | 60 | 70 | 80 | 90 | … |
Αριθμός τέκνων | 3 |
Μονάδες | 15 |
υποψήφιος που είναι ταυτόχρονα τρίτεκνος και τέκνο τρίτεκνης οικογένειας, δικαιούται να κάνει χρήση της προσφορότερης βαθμολογικά από τις δύο ιδιότητες. Αποκλείεται η αθροιστική βαθμολόγηση των παραπάνω κριτηρίων
αριθμός τέκνων | 1 | 2 | 3 |
μονάδες | 5 | 10 | 20 |
αριθμός τέκνων | 1 | 2 | 3 |
μονάδες | 10 | 20 | 30 |
Ποσοστό αναπηρίας | 50%-59% | 60%-66% | 67%-69% | 70% και άνω |
μονάδες | 10 | 12 | 15 | 17 |
Ηλικία | Έως και 50 ετών | Άνω των 50 ετών |
μονάδες | 10 | 20 |
Ανάρτηση τnς ανακοίνωσης
Ολόκληρη η ανακοίνωση αναρτάται στο κατάστημα της υπηρεσίας μας και στο χώρο των ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος του Δήμου καθώς και στον διαδικτυακό τόπο του Δήμου www.dimossouliou.gov.gr
Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την συνημμένη αίτηση-υπεύθυνη δήλωση (αναπόσπαστο μέρος της παρούσας) στην οποία αναγράφονται τα προσόντα, οι λοιπές ιδιότητές τους και η εμπειρία τους και να την υποβάλουν υποχρεωτικά μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την απόδειξη των προσόντων, των λοιπών ιδιοτήτων και της εμπειρίας εντός δέκα (10) εργασίμων ημερών από την επομένη ημέρα της ανάρτησης της ανακοίνωσης α. είτε αυτοπροσώπως ή με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια αρχή, στο Γραφείο Πρωτοκόλλου στο κεντρικό Δημαρχείο του Δήμου Σουλίου (Κ. Καραμανλή 179-Τ.Κ. 46200, Παραμυθιά) β) είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή στην ακόλουθη διεύθυνση: Δήμος Σουλίου, Κ. Καραμανλή 179-Τ.Κ. 46200 – Παραμυθιά, είτε ηλεκτρονικά στην ακόλουθη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: protocol@paramythia.gr, υποβάλλοντας την αίτηση και τα δικαιολογητικά σε μορφή pdf. Το εμπρόθεσμο των αιτήσεων κρίνεται με βάση την ημερομηνία της ηλεκτρονικής υποβολής.
Διόρθωση ή συμπλήρωση των αιτήσεων καθώς και αντικατάσταση ή κατάθεση επιπλέον δικαιολογητικών, επιτρέπεται μόνο μέχρι τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής. Ειδικά για την απόδειξη της εμπειρίας, οι υποψήφιοι οφείλουν να προσκομίσουν βεβαίωση του χρόνου εμπειρίας από την οικεία υπηρεσία όπου και απασχολήθηκαν. Η αίτηση συμμετοχής, εφόσον υποβληθεί ηλεκτρονικά, πρέπει απαραιτήτως να εμφανίζεται υπογεγραμμένη, με φυσική υπογραφή. Ανυπόγραφες αιτήσεις δεν θα γίνονται δεκτές.
Επισημαίνεται ότι σύμφωνα με το νέο Ευρωπαϊκό Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (ΕΕ) 2016/679 γνωστό ως GDPR, που ετέθη σε εφαρμογή τον Μάιο 2018, καθιερώνεται ενιαίο νομικό πλαίσιο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων σε όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ. Για το λόγο αυτό, η συμμετοχή των υποψηφίων στη διαδικασία πρόσληψης με την οικειοθελή υποβολή αίτησης με τα συνημμένα σε αυτή δικαιολογητικά προς τον Φορέα, συνεπάγεται τη συναίνεση του υποψηφίου για τη συλλογή και επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που τους αφορούν, καθώς και για την ασφαλή διατήρησή τους σε αρχείο (φυσικό ή ψηφιακό) για συγκεκριμένο σκοπό και για όσο χρόνο απαιτείται, προκειμένου να ολοκληρωθούν οι νόμιμες διαδικασίες πρόσληψης. Οι φορείς οφείλουν να προστατεύουν τα προσωπικά στοιχεία των υποψηφίων από τυχόν υποκλοπή προκειμένου να επιτυγχάνεται η ασφαλής επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα. Οι υποψήφιοι διατηρούν το δικαίωμα ανάκλησης της συναίνεσής τους ανά πάσα στιγμή και κατόπιν υποβολής σχετικής αίτησης προς το Φορέα.
Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων είναι δέκα (10) εργάσιμες ημέρες και αρχίζει από την επόμενη ημέρα της ανάρτησης της ανακοίνωσης στο χώρο ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος (έναρξη υποβολής αιτήσεων η 11η/8/2023 – λήξη η 25η/8/2023). Η ανωτέρω προθεσμία λήγει με την παρέλευση ολόκληρης της τελευταίας ημέρας και εάν αυτή είναι κατά το νόμο εξαιρετέα (δημόσια αργία ή μη εργάσιμη) τότε η λήξη της προθεσμίας μετατίθεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Κατάταξη υποψηφίων
Αφού η υπηρεσία επεξεργαστεί τις αιτήσεις των υποψηφίων, σύμφωνα με τα βαθμολογούμενα κριτήρια που επικαλείται και αποδεικνύει κάθε υποψήφιος, τους κατατάσσει βάσει των κριτηρίων. Η κατάταξη των υποψηφίων, βάσει της οποίας θα γίνει η τελική επιλογή για την πρόσληψη με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου, πραγματοποιείται ως εξής:
Ανάρτηση πινάκων και υποβολή αντιρρήσεων
Μετά την κατάρτιση των πινάκων, η υπηρεσία μας θα αναρτήσει, το αργότερο μέσα σε δέκα (10) ημέρες από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής, τους πίνακες κατάταξης των υποψηφίων στον πίνακα ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος και στην αρχική σελίδα της ιστοσελίδας του δήμου, ενώ θα συνταχθεί και σχετικό πρακτικό ανάρτησης το οποίο θα υπογράφει από δύο (2) υπαλλήλους της υπηρεσίας.
Κατά των πινάκων αυτών επιτρέπεται στους ενδιαφερόμενους η άσκηση αντίρρησης ατελώς μόνο για εσφαλμένο υπολογισμό της μοριοδότησης μέσα σε αποκλειστική προθεσμία δύο (2) εργασίμων ημερών η οποία αρχίζει από την επόμενη ημέρα της ανάρτησής τους και εξετάζεται εντός πέντε (5) ημερών από την υποβολή της. Η αντίρρηση υποβάλλεται είτε αυτοπροσώπως είτε ηλεκτρονικά στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: protocol@paramythia.gr.
Μετά την εξέταση των αντιρρήσεων ανακοινώνεται ο τελικός πίνακας επιτυχόντων – προσληπτέων. Οι τελικοί πίνακες αναρτώνται στον πίνακα ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος και στην ιστοσελίδα του δήμου.
Πρόσληψη
Οι προσληπτέοι καλούνται εντός τριών (3) ημερών από την ανακοίνωση του τελικού πίνακα κατάταξης να υπογράψουν σύμβαση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου διάρκειας ίσης με το διδακτικό έτος. Τυχόν αναμόρφωση των πινάκων προσληπτέων που συνεπάγεται ανακατάταξη των υποψηφίων, εκτελείται υποχρεωτικά από το φορέα. Προσληφθέντες που αποχωρούν πριν από τη λήξη της σύμβασής τους, αντικαθίστανται με άλλους από τους εγγεγραμμένους και διαθέσιμους στον πίνακα, κατά την σειρά εγγραφής τους σε αυτόν. Η ισχύς των Πινάκων ισούται με το διδακτικό έτος για το οποίο έχει εκδοθεί η ανακοίνωση.
Σε κάθε περίπτωση, οι υποψήφιοι που προσλαμβάνονται λόγω αντικατάστασης αποχωρούντων υποψηφίων, απασχολούνται για το υπολειπόμενο, κατά περίπτωση, χρονικό διάστημα και μέχρι συμπληρώσεως της εγκεκριμένης διάρκειας της σύμβασης εργασίας ορισμένου χρόνου.
ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ ΤΜΗΜΑ της παρούσας Ανακοίνωσης αποτελούν:
α. Το έντυπο «ΑΙΤΗΣΗ – ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ» που συμπληρώνουν και υποβάλλουν οι υποψήφιοι μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά προς απόδειξη των επικαλούμενων προσόντων, ιδιοτήτων, εμπειρίας και
β. το «ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ για την πρόσληψη καθαριστών – καθαριστριών στις σχολικές μονάδες των Δήμων», βάσει της αριθμ. Απόφασης ΥΠ.ΕΣ. 41797/23.06.2022 (ΦΕΚ 3327/28.06.2022 τεύχος Β’), το οποίο περιλαμβάνει: i) οδηγίες για τη συμπλήρωση της αίτησης – υπεύθυνης δήλωσης σε συνδυασμό με επισημάνσεις σχετικά με τα προσόντα και τα βαθμολογούμενα κριτήρια κατάταξης των υποψηφίων και ii) τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την έγκυρη συμμετοχή τους στη διαδικασία επιλογής.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΟΥΛΙΟΥ
IΩΑΝΝΗΣ ΣΠ. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ